سقف کشسان براق

This gif contains contact information

سقف کشسان براق یکی از بهترین انتخاب ها برای محیط های کوچک می باشد که به دلیل انعکاس نور فضا را بزرگتر جلوه می دهد. این سقف ها که زیرمجموعه ای از سقف کشسان به شمار می روند، دارای بدنه پارچه ای پی وی سی (که پارچه سقف کشسان معروف است) بوده و مهم ترین ویژگی آن، براقیت بسیار زیاد و تنوع بالا در طرح و رنگ و اجرای آسان می باشد. اگر به دنبال این هستید که سقف کشسانی براق چیست، مزایا، معایب، ویژگی ها و کاربرد و قیمت و نحوه اجرای آن چگونه است، در ادامه با کارانا همراه باشید.

سقفف کششی براق پذیرایی

سقف کشسان براق چیست؟

سقف کشسان براق که با نام های دیگری همچون سقف کشسان لاکر نیز شناخته شده می باشد، از پارچه های پی وی سی صیقلی با ضخامت 2 میلیمتر و وزن سبک تولید میشود. ساختار این سقف ها به گونه ایست که ابتدا زیرساخت فلزی روی سقف اصلی ساختمان قرار گرفته و در نهایت پارچه پی وی سی با حرارت تهویه فرم دهی شده و روی آن نصب میشود. با توجه به اینکه این سقف ها، سطح سقف اصلی را می پوشانند، به همین دلیل گزینه ای عالی برای پنهان سازی تاسیسات و کابل کشی و غیره به شمار می روند.

از دیگر ویژگی های سقف باریسول براق، می توان به وزن سبک آنها اشاره کرد. این سقف ها با توجه به نوع پارچه به کار رفته در آنها در هر متر مربع به طور متوسط 180 تا 220 گرم وزن دارند. به همین دلیل بار مرده ساختمان را افزایش نداده و بر روی سقف ساختمان های قدیمی و جدید قابل نصب و اجرا می باشند.

مزایای سقف کشسان براق

در چند سال اخیر این نوع سقف کاربرد بسیار گسترده ای در ساختمان های مسکونی و اداری و ورزشی و غیره پیدا کرده و این روند همچنان ادامه دارد. بدون شک تنها دلیل برای استقبال زیاد از سقف کشسانی براق، مزایای متعدد آن به شمار می رود. برخی از مزایای این سقف ها عبارتند از:

سبکی سقف کشسان براق

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب هر یک از انواع سقف کاذب، توجه به وزن آنها می باشد. در حالت کلی سقفی که انتخاب می کنید نباید به بار مرده ساختمان تا حد زیادی بیفزاید. در غیر این صورت ایمنی ساختمان را کاهش می دهد و این مساله در ساختمان های قدیمی اهمیت بیشتری دارد. با توجه به اینکه زیر ساخت فلزی و همچنین پارچه به کار رفته در سقف کشسان براق وزن کمی دارند، به همین دلیل تاثیر منفی بر ایمنی و دوام سقف اصلی ایجاد نمی کنند. همان طور که اشاره شد، این نوع سقف در هر متر مربع تنها 180 تا 220 گرم وزن دارد که بسیار ناچیز است.

مزایا سقف براق کشسان

نصب سریع و آسان سقف کشسان براق

از دیگر ویژگی های مثبت این سقف ها می توان به نصب و اجرای سریع آنها اشاره کرد. به دلیل عدم نیاز به مصالح ساختمانی و تخریب، در کمترین زمان ممکن می توان سقف براق را نصب کرد. با توجه به متراژ سقف و طرح و مدل مورد نظر و همچنین نورپردازی هایی که در آنها استفاده میشود، زمان نصب ممکن است از چند ساعت تا یک روز متغیر باشد.

قیمت مناسب سقف کشسان براق

به دلیل اهمیت بسیار زیاد هزینه ها در دکوراسیون و زیباسازی فضای داخل ساختمان، اغلب افراد به دنبال گزینه های ارزان هستند. خوشبختانه سقف کشسان براق در کنار زیبایی و جلوه منحصر به فرد، قیمت ارزان و مناسب را حفظ کرده است. به همین دلیل با کمترین هزینه می توان متنوع ترین طرح ها را در سقف منزل یا دفتر کار و حتی سقف استخر اجرا کرد.

برای اطلاع دقیق از قیمت سقف کشسان در سال جاری کلیک کنید.

تنوع بالا سقف کشسان براق

یکی از اصول مهم در انتخاب سقف، سازگاری و تناسب آن با شرایط محیط می باشد و به همین دلیل رنگ و طرح اهمیت زیادی دارد. پارچه های پی وی سی استفاده شده در سقف های براق کشسان از نظر طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی داشته و می توان گفت با هیچ محدودیتی در این زمینه مواجه نخواهید بود. کافیست شرایط محیط و سبک معماری و طراحی داخلی را مد نظر قرار دهید و بر همین اساس رنگ و طرح را انتخاب نمایید.

سقف کشسان براق منزل

سازگار با محیط زیست

آنتی باکتریال بودن و همچنین عدم تولید مواد شیمیایی پارچه های پی وی سی باعث میشود تا این سقف ها با محیط زیست سازگار باشند. بدنه آنتی باکتریال سقف مانع از رشد قارچ و کپک شده و به همین دلیل در فضای بسته اتاق و محیط های مرطوب هیچگونه آلودگی ایجاد نخواهد شد.

سقف کشسان براق ضد آب

عدم نفوذ آب به سقف در محیط های مرطوب از قبیل استخر و آشپزخانه و سرویس بهداشتی اهمیت زیادی پیدا می کند و این مساله مهم را می توان با استفاده از پارچه های pvc حل کرد. مواد پلیمری به کار رفته در بدنه این نوع سقف باعث میشود نم و رطوبت امکان ورود به منافذ پارچه را نداشته و کاملا ضد آب باشند.

سقف کشسان براق قابل تعویض و نصب مجدد

به عنوان یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد و مزایای سقف های کشسان براق می توان به قابلیت تعویض آسان و همچنین نصب مجدد آنها در محیط های جدید اشاره کرد. کافیست پارچه روی سازه فلزی را جدا و سقف جدید با طرح و رنگ مورد نظر را روی آن نصب کنید. قابلیت تعویض پارچه و استفاده از آنها در محیط های جدید باعث میشود تا حد زیادی هزینه های تغییر دکوراسیون و بازسازی کاهش یابد.

سقف براق

دوام و ماندگاری بالا

ضد آب بودن و عدم نفوذ نم و رطوبت به داخل پارچه، قابلیت انعطاف بالا و همچنین عدم دریافت تاثیر منفی در تماس با تابش اشعه uv و نور لامپ و غیره همگی باعث میشود تا این سقف ها دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند. به همین دلیل نباید نگران پوسته پوسته شدن سطح سقف یا تغییر در رنگ و فرم و حالت آنها با گذشت زمان باشید.

کاربرد سقف کشسان براق

با توجه به ویژگی های این سقف ها که در طول متن اشاره شد، در بخش های مختلفی از ساختمان های مسکونی و حتی محیط های کاری و تجاری می توان از آنها استفاده کرد. در حالت کلی بیشترین کاربرد این سقف ها در محیط های زیر می باشد:

سقف کشسان براق برای پذیرایی

با انتخاب طرح و رنگ های لوکس و متناسب با سبک دکوراسیون می توانید بهترین جلوه را در سقف ایجاد کنید. این سقف ها (Stretch reception ceiling) گزینه ای بسیار عالی برای سالن های پذیرایی کوچک با دیوارهای کم ارتفاع می باشد و انعکاس نور در آن فضا را بسیار لوکس و لاکچری خواهد کرد.

سقف کشسان براق برای اتاق خواب

در استفاده از این سقف ها برای اتاق خواب نیز با تنوع بالایی در طرح و رنگ مواجه هستید. یکی از بهترین انتخاب ها استفاده از طرح های کهکشانی می باشد تا لذت تماشای آسمان پر ستاره شب را در اتاق خواب برایتان فراهم کند.

سقف کشسان براق برای استخر

اگر به دنبال بهترین سقف کشسان استخر هستید، بدون شک سقف های براق می توانند انتخاب مناسبی باشند. ضد آب و آنتی باکتریال بودن این سقف ها باعث میشود نم و رطوبت و حرارت و نوسانات دمایی استخرها تاثیر منفی بر روی ساختار و طرح و رنگ سقف ایجاد نکند و جلوه و زیبایی آنها حفظ شود. علاوه براین، این سقف ها وزن سبکی داشته و به همین دلیل در محیط هایی با متراژ زیاد براحتی قابل نصب هستند.

سقف کشسان براق برای استخر

از دیگر موارد کاربرد این سقف ها می توان به استفاده از آنها در اتاق کودک و آشپزخانه، محیط های کاری، بیمارستان، درمانگاه، آزمایشگاه ها و غیره اشاره نمود.

نکات مهم در انتخاب سقف

به دلیل تنوع بسیار زیاد در طرح، رنگ و مدل و نحوه نورپردازی و سایر ویژگی های این سقف ها، لازم است در زمان انتخاب آنها دقت بالایی داشته باشید. چند مورد از مهم ترین موارد در انتخاب و خرید سقف کشسان براق عبارتند از:

  • رنگ سقف باید بر اساس شرایط محیط انتخاب شود. محیط هایی که دیوار کوتاهی داشته و متراژ داخل آنها نیز کم است، تا حد امکان باید از سقف های رنگ روشن با طرح های خلوت استفاده کنند.
  • تنوع در پارچه های پی وی سی به کار رفته در این سقف ها بسیار زیاد است. به همین دلیل لازم است در زمان خرید و انتخاب ضخامت و کیفیت آنها مد نظر قرار گرفته شود.
  • در زمان انتخاب به طور دقیق بررسی کنید که آیا پارچه سقف ضد آب و آنتی باکتریال است یا خیر؟ به دلیل اینکه تشخیص آنتی باکتریال بودن سقف ها سخت و تخصصی می باشد، پیشنهاد می کنیم از مراکز و برندهای معتبر خرید را انجام دهید.
سقف های کششی براق

قیمت سقف کشسان براق

پارامترهای بسیار زیادی در تعیین قیمت سقف کشسان در انواع مختلف آن وجود دارد و تمام آنها در سقف های براق نیز دخلیل هستند. متراژ سقف، جنس پارچه و ضخامت آن، طرح و رنگ سقف، نوع نورپردازی، متریال به کار رفته در زیر ساخت و فرم و حالت قوس های ایجاد شده روی سقف و دستمزد نصب همگی عوامل مهمی در تعیین قیمت سقف کشسان براق می باشند.

کارانا؛ نصب و اجرا سقف کشسان براق در تهران

کارانا دکور مجموعه ای گسترده در زمینه طراحی و نصب و اجرا انواع سقف کشسان براق در تهران می باشد و محصولاتی با بهترین کیفیت را ارائه می دهد. سقف های ارائه شده در این مجموعه بیش از 100 طرح و رنگ داشته و همگی ضد آب، آنتی باکتریال با قدرت کششی و انعطاف پذیری بسیار بالا و مقاوم در برابر تماس با اشیای نوک تیز می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با ویژگی های این سقف ها و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان کارانا تماس بگیرید.

مقالات مرتبط با سقف کشسان براق:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *