قیمت سقف کشسان

This gif contains contact information

قیمت سقف کشسان به عوامل متعددی بستگی دارد. از مهم ترین عوامل بر قیمت سقف کشسانی می توان به انواع سقف کشسان، نوع پارچه، نوع نور پردازی، متراژ محیط ، حجم پروژه، تعداد زوایای کنج و انحنا سقف، استفاده یا عدم استفاده از سیستم تهویه و در نهایت به تجهیزات استفاده شده در نصب اشاره کرد.

این سقف را به نوعی سقف کاذب گویند که در آن از متریال پی وی سی و مواد ارتجاعی استفاده می شود و تکنولوژی مدرنی است که می تواند طرح ها و نقش های زیبا و متنوعی را بر روی سقف منزل و یا محل کار شما ایجاد کند. این نوع سقف هارا سقف باریسول نیز مینامند. اگر شما هم قصد دارید تنوعی در محیط خود ایجاد کنید و به دنبال اطلاعاتی از قیمت این محصول هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت هر متر سقف کشسان

هزینه اجرای اغلب کارهای ساختمانی به صورت متری بیان می شود و این موضوع در سقف های دکوراتیو نیز وجود دارد. به همین دلیل اغلب افراد قبل از اجرای کار این طور بیان می کنند که سقف کشسان قیمت متری چند؟ در این شرایط با احتساب تمام فاکتورهای موثر در تعیین نرخ نهایی کار، قیمت بر اساس مساحت سقف مورد نظر مشخص می گردد. در اجرای این سقف ها که زیرمجموعه ای از سقف باریسول به شمار می روند، متریال و ابزارهای متعددی مورد استفاده قرار میگیرند و به همین دلیل قیمت نهایی پروژه با نوسان مواجه می گردد.

قیمت سقف کشسان در هر متر بدون نور پردازیتاریخ به روز رسانی قیمت
از 1 ملیون تا 1900000 تومانفروردین 1403
قیمت سقف کشسان کهکشانی در هر مترتاریخ به روز رسانی قیمت
از 2300000 ملیون تا 3500000 تومانفروردین 1403

از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورها در تعیین هزینه سقف کشسان باریسول در مدل های مختلف می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

قیمت متریال سقف کشسان

اصلی ترین متریال مورد استفاده در این سقف ها، پارچه های پی وی سی و پلاستی سایزر می باشند که ارتباط مستقیم با میزان عبور نور و انعکاس در آنها دارد. علاوه براین، مواد افزودنی دیگری نیز در روند تولید پارچه این سقف ها مورد استفاده قرار میگیرد که در مدل های مختلف درصد و مقدار آنها متفاوت است. به دلیل تفاوت هایی که در نوع پارچه و مقدار مواد افزودنی موجود در آنها وجود دارد، در نهایت سقف کشسان قیمت های متفاوتی خواهد داشت. هر اندازه این پارچه ها کیفیت بهتری داشته باشند و مواد افزودنی در آنها مرغوب تر باشد، به همان نسبت قیمت گران تری خواهند داشت.

نوع پارچه

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت، نوع پارچه سقف کشسان می باشد. از اصلی ترین انواع این مجموعه می توان به نوع مات، لاکر، گلکسی، ترانسپورت، کلود و برلیانت اشاره کرد که بعضی از آنها از بقیه معروف تر و پرطرفدار تر می باشد. به همین خاطر برای قیمت پارچه سقف کشسان نیز عددی مشخصی تعیین نمی شود و به نسبت نوع پارچه قیمت متغیر می باشد.

قیمت سقف کشسان

نوع نور پردازی سقف

در روند اجرای این سقف ها، بخش مهمی از کار به نورپردازی آن اختصاص داده میشود و تاثیر زیادی بر جلوه ظاهری خواهد داشت. روش های مختلفی برای نورپردازی وجود دارد و در هر یک از لامپ های متفاوتی استفاده میشود. قیمت هر متر سقف کشسان در شرایطی که از لامپ های هالوژنی یا کریستالی برای نورپردازی استفاده میشود تا کارهایی که فیبر نوری در آنها کاربرد دارد کاملا متفاوت خواهد بود. اندازه لامپ ها و کیفیت و همچنین تعداد آنها همگی در افزایش یا کاهش نرخ نهایی کار تاثیر زیادی دارند و نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

قیمت نورپردازی سقف کشسان

مدل و طرح سقف

از دیگر فاکتورهای بسیار مهمی که در محاسبه هزینه و قیمت سقف کشسان لابل باید به آن توجه داشت، مدل و طرح انتخاب شده است. طرح های ارائه شده برای این سقف ها دارای تنوع زیادی بوده و با توجه به اینکه طراحی داخلی کلاسیک باشد یا مدرن و شکل کلی سطح نصب کار، می توان گزینه های متعددی را انتخاب نمود. برخی از طرح ها دارای انحنا و برآمدگی و قوس زیادی بوده و به همین دلیل اجرای آن نه تنها به متریال زیادی نیاز دارد، بلکه زمان بر است.

هزینه سقف کشسان بر اساس متراژ

همان طور که اشاره شد، مدل و طرح های مختلفی برای این گروه از سقف های دکوراتیو وجود دارد که از نظر اندازه و ابعاد نیز با هم تفاوت دارند. با توجه به اینکه قیمت متریال سقف کشسان تاثیر مستقیم بر هزینه نهایی کار دارد، به همین دلیل باید به متراژ توجه شود. به عنوان مثال، برای سقف استخر ها ، سالن های پذیرایی و مراکز تجاری که سقف بزرگی دارند، طرح های کوچک جلوه ایده آلی نخواهند داشت و نیاز به اجرای مدل های وسیع تر است. به همین دلیل پارچه و ابزار و تجهیزات زیر ساخت، تعداد لامپ ها برای نورپردازی و زمان اجرای کار همگی افزایش پیدا خواهند کرد.

در نتیجه می توان گفت، هر چه سطح سقف کاذب لابل بیشتر باشد، به همان نسبت هزینه و قیمت اجرای آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. البته این یک قانون همیشگی نیست و در صورت استفاده از متریال بی کیفیت ممکن است سقف های بزرگ قیمت ارزان تری هم داشته باشند که به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

قیمت هر متر سقف کشسان

سیستم تهویه

از سیستم تهویه برای شکل دهی و کشش پارچه به سقف استفاده می شود. برای اینکه پارچه سقف کشسانی به شکل یکنواخت و به اندازه لازم کش بیاید لازم است به آن گرما داده شود که این گرما با استفاده از هیترهای حرارتی قابل حمل داده می شود.

تاثیر تهویه در قیمت سقف کشسانی

تجهیزات نصب

علاوه بر عواملی که در بالا به آن اشاره شد، تجهیزات نصب و نوع اجرای آن نیز در قیمت سقف کشسان موثر می باشد. در نصب سقف کشسان تک سطحی، چند سطحی و سقف حجمی میزان پارچه مصرفی متفاوت خواهد بود و همچنین قیمت تجهیزات نصب نیز متناسب با آن تغییر خواهد کرد. از ابزارهای مورد نیاز برای نصب سقف کشسان می توان به کاردک مخصوص، هیتر، لامپ های مختلف، پروفیل پلاستیکی یا فلزی و چسب آلومینیومی اشاره کرد.

قیمت متریال سقف کشسان
قبل
بعد

راه های کاهش قیمت سقف کشسان

به منظور مدیریت هزینه ها و کاهش آنها در روند زیباسازی فضای داخلی ساختمان ها، با در نظر گرفتن چند نکته می توان سقف کشسان قیمت مناسب را خریداری کرد که عبارتند از:

  • تنوع در پارچه های این سقف ها بسیار زیاد بوده و در سقف های مات، لاکر، ترنسپرنت و غیره اجرا میشوند. با توجه به شرایط محیط و میزان بودجه می توانید سقف های ارزان تر را انتخاب کنید.
  • به مدل و طرح کار توجه داشته باشید! هر اندازه طرح انتخابی دارای انحنا و قوس و برجستگی بیشتری باشد، به همان اندازه هزینه کار افزیش پیدا خواهد کرد.
  • قیمت سقف کشسان لابل چاپی و تصویری بیشتر از سایر گزینه ها می باشد و اگر ارزان بودن برایتان اهمیت دارد، بهتر است سایر نمونه ها را انتخاب کنید. سقف های مات و ساتین ارزان ترین گزینه ها به شمار می روند و برای محیط های تجاری و رستوران ها گزینه های مناسبی به شمار می روند.
  • مجری سقف را با دقت انتخاب کنید؛ تیم های بدون تجربه به دلیل نداشتن مهارت کافی از متریال زیادی در روند کار استفاده نموده و به همین دلیل دستمزد بیشتری را درخواست خواهند کرد.

تعیین قیمت سقف کشسان از تیم کارانا

برای تعیین قیمت سقف کشسان مورد نظر خود می توانید از تیم طراحی دکوراسیون کارانا کمک بگیرید. همکاران ما در تیم کارانا پس از انتخاب طرح مورد نظر شما و بررسی سقف محل اجرا، متناسب با بودجه مدنظر با کیفیت ترین متریال را به شما معرفی خواهند کرد. همچنین با مشاوره دقیق و حرفه ای خود در تمامی مراحل خرید و نصب سقف کشسان همراه شما خواهند بود.

مقالات مرتبط با قیمت سقف کشسان:

6 پاسخ به “قیمت سقف کشسان”

  1. علی طاهری گفت:

    عرض سلام و ادب و خسته نباشید
    ما یک حسینیه داریم و میخواستیم از سقف باریسول استفاده کنیم
    ارتفاع کمتر از ۴ متره
    عرض تقریبا ۵ و طول ۱۰ متره
    فقط میخوایم که نور محیط از طریق سقف تامین باشه و از پروژکتور فقط برای سن
    استفاده کنیم
    و رنگ هاش هم سفید،آبی و قرمز میخوایم که باشه
    ممنون میشم هزینه ش رو بفرمایین
    یاعلی ممد خسته نباشین

  2. توفیق پوردلفی گفت:

    سلام خوزستان نمایندگی دارید

    • karana گفت:

      سلام خیر اما سفارشات رو میایم انجام میدیم در هر جای ایران میتونین با شماره
      09010577711 تماس بگیرید راهنماییتون میکنن.

  3. ARASH گفت:

    سلام قیمت سقف کشسان لاکر چقدر هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *