سقف کشسان اتاق کودک

This gif contains contact information

سقف کشسان اتاق کودک یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای ایجاد محیطی رویایی برای فرزندان شما است. با انتخاب درست طرح سقف کشسان علاوه بر زیبایی می توانید به صورت غیرمستقیم بر هوش، روحیه و ارتباطات فرزندان خود تاثیرگذار باشید. در این مقاله با کارانا هم قدم شوید تا علاوه بر تماشای نمونه های چشم نواز، در خصوص عوامل موثر بر انتخاب طرح و نحوه ی سفارش ارزان این سقف که با نام باریسول نیز شناخته می شود آشنا شوید.

The stretch ceiling of a child's room

چرا سقف کشسان را برای اتاق خواب کودک خود انتخاب نماییم؟

همانطور که گفته شد رنگ و طرح هایی که در اتاق کودک به کار می روند بر خلق، روحیه و ارتباطات اجتماعی او موثرند. حتی میزان نور اتاق بر روان و همچنین پوست کودکان تاثیرگذار است بنابراین نباید به راحتی از دکور اتاق فرزندان گذر نمود. این نوع سقف ها برای والدینی که در فکر ایجاد محیطی جذاب و سازنده برای فرزند خود هستند بسیار مفید است چراکه حق انتخاب بالایی دارند.

The stretch ceiling in a child's room

سقف کشسان چاپی قابلیت این را دارد که هر طرحی روی آن پیاده سازی شود پس می توانید به راحتی طرح موردنظر خود را سفارش دهید. البته از آنجایی که کودکان در دوره ی سنی تاثیرپذیر و حساسی هستند باید با نهایت دقت اقدام به انتخاب کرده تا مکان استراحت و بازی خوبی را ایجاد نمایید. اما این سقف باریسول ها چه مزایایی دارند؟

The stretch ceiling for a child's room

مزایای سقف کشسان اتاق کودک

یکی از مزیت های باریسول ها که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و سقف های سنتی را کنار زده اند این است که علاوه بر زیبایی، بسیار راحت و سریع نصب می شوند و همچنین ایمنی بالایی نیز دارند. خلاقیتی که در انتخاب طرح در اختیار مشتری است محدودیتی ندارد. گل، آسمان، دریا، شخصیت های کارتونی و … می توانید هرکدام را که می خواهید به راحتی سفارش دهید.

مزیت بعدی سقف کشسان اتاق کودک کارانا این است که در صورت لزوم می توانید آنها را جا به جا کرده و دوباره نصب کنید. باریسول ها از استحکام بالایی برخوردارند که باعث دوام بیشتر آن شده است. حتی در هنگام زلزله با این سقف ها هیچ مشکلی نخواهید داشت. به علاوه این سقف ها ضد حریق نیز هستند.

سقف کشسان اتاق کودک

عوامل مهم در انتخاب طرح مناسب

در این بخش به چند مورد از مهم ترین فاکتورهایی که باید در انتخاب طرح سقف کشسان اتاق کودک مدنظر داشته باشید می پردازیم.

سن

اولین ملاک این است که به سن کودک توجه نمایید. به یاد داشته باشید که این محیط جایی است که کودک شما اکثر وقت خود را در آن سپری می کند. بنابراین باید به گونه ای باشد که او به میل به اتاقش برگردد. برای هر سنی باید در انتخاب خود به نکاتی دقت نمایید. به عنوان مثال طرح مناسب برای دوره پیش دبستانی طرح های چاپی یا پرینتی شاد ازشخصیت کارتونی یا داستان موردعلاقه ی کودک است.

باریسول اتاق کودک

 در بچه های بزرگتر طرح هایی مانند ماشین، حیوان، جهان و … بیشتر موردپسند است. باید به سلیقه ی کودک خود در این زمینه ها بسیار دقت نمایید. برای نوجوانان باید بیشتر مواظب باشید. در این سنین طرح های کلاسیک تر مانند صحنه های موردعلاقه در فیلم و نظیر آن ها بیشتر موردنظر هستند.

سقف های کشسانی اتاق کودک

روانشناسی

برای مثال اگر کودک شما بیش فعال است سقف های کشسان تک رنگ بنفش یا صورتی کمرنگ برای او مناسب تر است تا آرامش او را افزایش دهد. به صورت کلی باید از انتخاب رنگ های پرزرق و برق و یا تند مثل قرمز بپرهیزید تا باعث پرخاشگری فرزندان خود نشوید. بهتر است که رنگ های موجود در طبیعت از قبیل سبز روشن، بژ، شیری و مخصوصا زرد را انتخاب کنید.

سقف باریسول اتاق کودک

نور پردازی

نور محیط باید به شکلی باشد که محیطی با روشنایی ملایم را برای مطالعه، بازی، خواب و … بچه ها ایجاد کند. درواقع می توانید با یک انتخاب درست و حسابی مشکل نور اتاق را رفع نمایید. اگر رنگ و شدت نور با میل و نیاز کودک تغییر کند بسیار مناسب است. با سقف کشسان اتاق کودک چند سطحی و نورپردازی آن، می توانید اتاق را به چند بخش مختلف به عنوان فضای نشستن، فضای مطالعه و بازی تبدیل نمایید.

سقف کشسان برای اتاق کودک

سفارش سقف کشسان برای اتاق کودک کارانا به همراه مشاره رایگان

قطعا الان به این فکر می کنید که چگونه باید این سقف را تهیه و فضای کودک خود را به شادترین محیط ممکن تبدیل کنید. ما دقیقا به همین خاطر اینجاییم تا به شما خدمت کرده و رضایت را به شما هدیه دهیم. کافیست به راحتی با شماره ای که در پایین صفحه می بینید تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان اقدام به سفارش نمایید. به یاد داشته باشید که شرکت ارائه دهنده ی خدمت نقش مهمی در سرعت اجرا، هزینه و البته کیفیت نهایی سقف دارد بنابراین با سفارش از کارانا خود را لایق بهترین ها بدانید. ممنون از همراهی شما صاحبان سلیقه.   

سقف کشسانی در اتاق کودک
سقف کشسانی اتاق کودک

مقالات مرتبط با سقف کشسان اتاق کودک:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *