سقف کشسان در تهران

This gif contains contact information

سفارش سقف کشسان در تهران در سایت کارانا به صورت اینترنتی و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید انواع سقف کشسان شامل کششی، پارچه ای، سه بعدی و باریسول را برای منزل و یا اداره سفارش داده و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید. البته استفاده از سقف کشسان برای هر نوع شهر با توجه به شرایط جوی آن متفاوت است که بدین منظور می توانید هنگام سفارش، اطلاعات کافی را برای نصب از کارشناسان جویا شوید.

سفارش سقف کشسان در تهران

در تهران، نصب و اجرای سقف کشسان به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه، با چالش های خاصی روبه رو می شود. برای نصب این سقف، باید از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده شود تا در برابر رطوبت مقاوم باشد.  علاوه بر این، نصب سقف کشسان در تهران به دلیل پاسخگوئی به استانداردهای انرژی، باعث صرفه جوئی در هزینه های انرژی و حفظ محیط زیست می شود.

سقف کشسان طرح غروب آسمان اجرا شده در تهران
نمونه کار سقف کشسان طرح غروب آسمان اجرا شده در تهران

به منظور سفارش سقف کشسان در تهران می توانید با شماره 02177523898 تماس بگیرید. پس از تماس می توانید ضمن دریافت مشاوره در مورد نوع سقف کشسان، اطلاعات و آدرس خود را ذکر کنید تا در اسرع وقت محصول مورد نظر در متراژ دلخواه برای شما ارسال شود.

اجرای سقف کشسان در تهران

پس از ثبت سفارش برای سقف کشسان در تهران، نصب و اجرای سقف را باید به متخصصان این حوزه واگذار کنید. اجرای سقف کشسان شامل مراحل ظریفی است که در ادامه ذکر شده است:

کارگر مشغول اجرا سقف کشسان سفید در تهران
  • پس از سفارش سقف کشسان در تهران ابتدا باید سقف تمیز شده و زیرسازی انجام شود. بدین منظور هر گونه پستی و بلندی صاف می شود.
  • پس از اماده سازی باید ریل های آلومینیومی نصب شوند که در هر 4 طرف اتاق نصب می شود. در برخی موارد که سقف بزرگتر است باید از فاصله های مختلف استفاده شود.
  • پس از نصب ریل، نوبت به نصب وسایل روشنایی می شود، در این مرحله باید با توجه به ابعاد اتاق و سلیقه خود وسایل روشنایی را نصب کنید. نورپردازی در این حالت به سه روش نورپردازی از رو، نورپردازی از پشت و از کنار انجام می شود.
  • قبل از نصب سقف کشسان باید ابتدا پارچه سقف را گرم کرده و به سقف چسباند. بدین منظور از گرمایی که توسط بخاری های مخصوص ایجاد می شوند، استفاده کرد.
  • پس از گرم کردن پارچه، نوبت به نصب سقف کشسان می رسد که بدین منظور به یک جت هیتر و وسایل مخصوص دیگر است.
  • پس از نصب سقف کشسان نوبت به تمیز کردن آن می رسد.

البته نیازی نیست خودتان این کارها را انجام دهید، بلکه به منظور اجرای سقف کشسان درتهران می توانید از متخصصان این زمینه کمک بگیرید.

قیمت سقف کشسان در تهران

قیمت سقف کشسان در تهران با سایر شهرها در صورتی که به صورت اینترنتی از سایت کارانا خرید کنید برابر است. اما در صورت خرید حضوری در تهران باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، زیرا به طور کلی قیمت سقف کشسان تهران با خرید حضوری از شهرهای دیگر بیشتر است. به همین دلیل بهترین روش برای خرید سقف کشسان، سفارش اینترنتی است. علاوه بر این قیمت سقف کشسان در تهران به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که شامل متراژ، نوع سقف کشسان و کیفیت آن بستگی دارد.

سقف کشسان اجرا شده در تهران با طرح آسمان و ابر

سقف کشسان در تهران را برای چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که سقف کشسان در تهران را تنها می توانند برای منازل سفارش دهند، اما استفاده از سقف کشسان تهران برای اتاق و پذیرایی تنها دو مورد استفاده از این سقف هاست. شما می توانید سقف کشسان در تهران را برای اداره ها، سرویس های بهداشتی و حمام و حتی واحدهای تجاری کوچک سفارش دهید.

سقف کشسان در تهران برای پذیرایی

سقف کشسان پذیرایی در تهران، با توجه به دکوراسیون داخلی خانه و اینکه دکوراسیون مدرن باشد یا سنتی، طرح های مختلفی دارد. شما می توانید سقف کشسان در تهران را برای پذیرایی در طرح های مختلفی سفارش دهید. نکته ای که باید در اینجا رعایت کرد، طراحی سقف کشسان و تناسب رنگ های استفاده شده در آن با مبل و وسایل دیگر منزل است.

سقف کشسان در تهران برای سرویس بهداشتی

امکان استفاده از سقف کشسان تهران برای سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد که در طرح های مختلفی می توان آن را سفارش داد. نکته ای که باید در انتخاب سقف کشسان تهران برای سرویس بهداشتی و حمام رعایت کرد، جنس آن است. به دلیل رطوبت بالای محیط در حمام، باید نوع مقاوم به رطوبت را انتخاب کنید. خوشبختانه بیشتر سقف های کشسان این ویژگی را دارند، اما بهتر است هنگام خرید سقف کشسان در تهران، از این موضوع مطمئن شوید.

سقف کشسان در تهران برای اتاق خواب

با توجه به اینکه طرح های  متفاوتی را برای سقف کشسان می توان استفاده کرد، می توان سقف کشسان در تهران را برای اتاق خواب نیز سفارش داد. چه برای اتاق خواب کودک و چه اتاق های دیگر، طرح های متفاوتی را می توان سفارش داد.

سوالات متداول

قیمت سقف کشسان در تهران چقدر است؟

قیمت سقف کشسان در تهران به جنس سقف و همچنین متراژ آن بستگی دارد اما با خرید اینترنتی از سایت کارانا می توان با قیمت ارزانتری نسبت به خرید حضوری آن را سفارش داد

از سقف کشسان در تهران برای کدام مکان ها می توان استفاده کرد؟

از سقف کشسان تهران می توان در قسمت های مختلف خانه مانند پذیرایی و حمام و همچنین اداره ها و شرکت های تجاری مختلف استفاده کرد.

مقالات مرتبط با سقف کشسان در تهران:

یک پاسخ به “سقف کشسان در تهران”

  1. توفیق پوردلفی گفت:

    سلام درمورد سقف اشپز خانه توضیح ندادین اگر خرید کردیم
    خوزستان نماینده نصاب دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *