کناف سقف آشپزخانه

This gif contains contact information

کناف سقف آشپزخانه یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین شیوه ها برای تزئین سقف می باشد که برای بخش های مختلفی از قبیل اُپن و آرک و کابینت نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع از کناف سقف از نظر طرح و مدل دارای تنوع زیادی بوده و بر همین اساس کاربردهای مختلفی برای آنها ارائه میشود. کارانا در ادامه عکس، مدل و طرح های کناف سقف آشپز خانه 2021 مدرن و کلاسیک برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک را ارائه خواهد داد.

کناف سقف اشپزخانه

مدل کناف سقف آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش ها در محیط های مسکونی می باشد و طراحی منحصر به فرد آن تاثیر مستقیم بر زیبایی سایر بخش ها دارد. این مساله مخصوصا در طراحی های جدید که میان سالن پذیرایی و آشپزخانه تنها اپن یا جزیره قرار گرفته است اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد. به همین دلیل است که دیزاین سقف آن به شدت مورد توجه قرار گرفته و در حال حاضر می توان انواع مدل کناف آشپزخانه را برای آنها انتخاب و اجرا نمود. از رایج ترین و پرطرفدارترین مدل های این متریال به کار رفته در سقف که در آشپزخانه، طرح کناف اتاق خواب و … می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کناف سقف آشپزخانه مدرن

انسان همیشه به دنبال تغییر می باشد و با گذر زمان طرح و مدل های مختلف برای تمام وسایل و المان های اطرافمان به وجود می آید. این تغییرات را براحتی در صنعت طراحی داخلی و دکوراسیون نیز می توان احساس نمود. به عنوان مثال، طرح های مدرن این تایل ها از جمله مواردی هستند که همگام با تغییرات این حوزه تولید و به بازار ارائه شده اند. تایل های گچی اجرا شده در این سبک دارای اشکال هندسی و خطوط صاف می باشند که با نورپردازی جلوه بیشتری پیدا می کنند. همچنین لازم به ذکر است که بر روی این نوع سقف از لوستر استفاده نمیشود و گرایش بیشتر به سمت لامپ های ال ای دی می باشد درست مانند سقف کناف مغازه که به همین شکل است.

کناف آشپزخانه

کلاسیک

نقطه مقابل سبک مدرن، طرح های کلاسیک می باشد که از گذشته تا امروز به شدت در تمام دنیا مورد توجه واقع شده اند. به طوریکه می توان گفت تایل های کلاسیک زیباترین کناف سقف آشپزخانه به شمار رفته و جلوه ای فوق العاده را برای محیط های بزرگ بوجود می آورند. تایل های به کار رفته برای این سبک از سقف برجستگی بیشتری داشته و خطوط منحنی و قوس دار در آنها تعداد زیاد استفاده میشوند. لازم به ذکر است که برای زیباتر شده این سقف ها بهتر است از لوسترها کریستالی استفاده شود تا محیطی مجلل را ایجاد کنند.

طرح کناف برای آشپزخانه

رنگی

رنگ در تمام اصول دکوراسیون و طراحی اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که در میان طرح های کناف برای آشپزخانه کوچک و بزرگ می توان انواع رنگی آنها را مشاهده نمود. ترکیب رنگی این تایل ها با توجه به میزان فضای موجود در محیط، ارتفاع سقف و همچنین سبک کلی معماری و طراحی داخلی تعیین می گردد.

کاربرد کناف سقف آشپزخانه 2021

با کمی جستجو در سایت های مختلف و مشاهده عکس کناف آشپزخانه با کاربرد زیاد آنها مواجه خواهید شد. برخلاف تصور اغلب افراد از این متریال ها تنها برای تزئین سقف استفاده نمیشود و در سایر بخش های آشپزخانه نیز کاربرد زیادی دارند که عبارتند از:

سقف آشپزخانه کناف

همان طور که در طول متن نیز اشاره شد، برای تزئین و نورپردازی بهتر و همچنین ایجاد نظم از تایل های ثابت و متحرک با روکش گچ استفاده می شود. در ادامه چند نمونه از زیباترین کناف سقف آشپزخانه را می توانید مشاهده کنید که در سبک های مدرن و کلاسیک طراحی و اجرا شده اند.

مدل کناف سقف آشپزخانه کلاسیک

 قسمت بالایی کابینت

از دیگر موارد کاربرد کناف می توان به قسمت بالایی کابینت ها اشاره نمود. برجسته تر شده سقف کناف آَشپزخانه و نصب لامپ های ال ای دی و پرنور باعث میشود تا جلوه کابینت ها بیشتر شود. طرح و مدل و همچنین انواع رنگ کناف ها تنوع بالایی داشته و متناسب با هر سبک می توان گزینه های مختلفی را انتخاب نمایید.

زیباترین کناف آشپزخانه

اپن و آرک 

اپن و آرک آشپزخانه یکی از بخش های بسیار مهمی می باشد که به دلیل جلوه زیاد آن از سالن پذیرایی و سایر بخش های منزل، توجه زیادی به دیزاین آن می شود. قسمت بالایی اپن و آرک آشپزخانه را می توان با ترکیبی از چوب و کناف با سبک های مدرن و کلاسیک دیزاین نمود. در این بخش می توان از لامپ های کوچک ال ای دی استفاده نمود تا با نورپردازی مناسب جلوه بهتری را در محیط ایجاد کرد. در عکس های زیر چند مدل از کاربرد کناف در اپن و آرک آشپزخانه را می توانید مشاهده کنید.

عکس کناف اشپزخانه

کناف بین پذیرایی و آشپزخانه

در طراحی داخلی مدرن، فضای سالن پذیرایی و آشپزخانه تقریبا به هم متصل بوده و با جزیره یا اپن از هم جدا میشوند. به همین دلیل این دو بخش از منزل با هم ارتباط زیادی داشته و بهتر است طراحی آنها در یک سبک باشد. یکی از انتخاب های ایده آل برای این شرایط استفاده از طرح های مشابه با یک سبک برای سقف می باشد. به عبارت دیگر، اگر طراحی منزل مدرن می باشد، کناف سقف سالن و آشپزخانه نیز با همین سبک سقف دیزاین میشود.

Knauf Kitchen

موارد مهم در کناف کاری سقف آشپزخانه

استفاده از تایل های گچی در سقف منزل و محیط های مختلف علاوه بر زیبایی، مزایای دیگری دارد که به آنها اشاره شد. برای دست یافتن به این مزایا لازم است موارد متعددی در حین کناف کاری رعایت شود که برخی از آنها عبارتند از:

کناف سقف آشپزخانه کوچک

طرح و مدلی که برای سقف انتخاب میشود، ارتباط مستقیم با میزان فضای موجود در آشپزخانه دارد. به عنوان مثال، اگر آشپزخانه کوچکی دارید و تعداد وسایل موجود در آن زیاد است، تا حد امکان طرح های ساده و خلوت با نورپردازی استاندارد باید برای آنها انتخاب شود. برجستگی زیاد سقف باعث میشود تا ارتفاع آشپزخانه کمتر دیده شود و به همین دلیل بهتر است سبک های مدرن و خلوت که برجستگی زیادی نداشته باشند برای این قبیل فضاها استفاده شود.

کناف بین پذیرایی و آشپزخانه

کناف آشپزخانه ساده

به منظور صرفه جویی در هزینه های اجرا و همچنین کنار گذاشتن شلوغی، در بسیاری از محیط های مسکونی مدل های ساده برای تزئین سقف انتخاب میشود. برای این قبیل فضاها بهتر است مدل های مدرن با خطوط صاف انتخاب شوند تا بتوان نور مخفی را به خوبی بر روی آنها اجرا نمود.

کناف سقف آشپزخانه کوچک

مزایای سقف کناف آشپزخانه

استفاده از این متریال برای تزئین سقف چند مزیت مهم را به همراه دارد که عبارتند از:

  • فراهم شدن شرایط ایده آل برای نورپردازی بهتر سقف
  • پنهان ساختن تاسیسات و کابل های برق زیر تایل های گچی نصب شده بر روی سقف
  • عایق شدن سقف آشپزخانه و جلوگیری از هدر رفت انرژی
  • ایجاد طرح های مدرن و کلاسیک متناسب با سبک آشپزخانه با قیمت ارزان
  • تزئین و زیباسازی سقف آشپزخانه در مدت زمان کوتاه و بدون تخریب
کناف آشپزخانه مدرن

اجرای زیباترین کناف آشپزخانه با کارانا

علاوه بر استفاده از متریال با کیفیت، طرح و مدل انتخاب شده برای کناف سقف آشپزخانه مورد نظر از جمله موارد بسیار مهمی می باشد که لازم است در زمان اجرا به آن توجه شود. گروه کارانا با تلفیق هنر، تجربه، مهارت و خلاقیت آماده همکاری در این زمینه می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس و نمونه کارهای این مجموعه می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه با کارشناسان کارانا در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط با کناف سقف آشپزخانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *