سقف کشسان لاکر (سقف کشسان آینه ای)

This gif contains contact information

سقف کشسان لاکر می تواند جلوه ای بسیار شگفت ‌انگیز به منزل شما بدهد. هر زمانی که بشریت توانسته تکنولوژی را با خلاقیت ادغام کند شکل های بسیار بیاد ماندنی در هنر معماری به وجود آمده است. از کاخ های هخامنشی و روم باستان و اهرام مصر گرفته تا سقف ها و دیوارپوش های که امروزه در منازل نصب می شوند، گواه این موضوع می باشد. همواره دکوراسیون حرف اول را در جلوه گری یک منزل می زند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با سبکی نوین در سقف کشسان آشنا کنیم و یکی از حرفه ای ترین تیم های طراحی دکوراسیون داخلی یعنی کارانا را به شما معرفی نمایم. با ما همراه باشید.

سقف کشسان لاکر

سقف کشسان لاکر چیست

این سقف ها پاین ‌تر از سقف اصلی قرار می‌گیرند و به وسیله پارچه از جنس pvc توسط پروفیل احاطه می شوند را سقف کششی لاکر می‌گویند. مواد اولیه به کار رفته در این سقف ها به وسیله حرارت قابل تغیر شکل هستند و همین دلیل باعث استفاده آسان آن ها در محیط های مختلف می شود.

 سقف باریسول آینه ای دیگر اسمی است که بر روی این مدل از سقف گذاشته اند و دلیل آن نیز امکان انعکاس نور از داخل این سقف ها می باشد. سقف لاکر به سبب همین قابلیت می‌تواند محیط منزل و محیط کار شما را بسیار دل باز تر نشان دهد و محیط های کوچک را در چشم بیننده بزرگتر بنمایاند.

سقف آینه ای

متریال به کار رفته در سقف کشسان آینه ای

 در ساخت سقف کشسان لاکر پارچه ای از جنس ‏pvc به کار رفته که معمولاً ضخامت آن به ۲ میلیمتر می رسد. از دیگر وسایل قابل استفاده در ساخت این مدل از سقف می توان به فیبر نوری و کریستال های سواروسکی اشاره کرد. معمولاً برای ساخت سقف لاکر نور پردازی های استفاده می شود و تلفیق این نور پردازی به وسیله فیبر نوری و کریستال ها باعث به وجود آمدن آسمان شب در منزل شما می شود. طرح کهکشان نیز با تلفیق این مواد قابل اجرا بوده و می توانید جهان هستی را به آسانی در سقف منزلتان مشاهده کنید.

سقف کششی

مزایای سقف کششی لاکر

 استفاده از سقف کشسان لاکر در داخل منزل علاوه بر زیبا تر کردن می تواند بعضی نقصان ها مانند کوچک بودن فضای زندگیتان را نیز جبران کند. به طور کلی می توانیم مزیت ‌های استفاده از سقف آینه ای را به 5 دسته تقسیم کنیم:

جابجای آسان سقف لاکر

 بعد از این که یک طرح و یا یک دکور خاص بر روی سقف اجرا می شود ممکن است شما به هر دلیلی بخواهید آن را جابجا کنید. به عنوان مثال ترکیدگی لوله و حتی تعویض منزل و اسباب کشی می تواند دلیل این جابجای باشد. استفاده از سقف کشسان لاکر باعث می شود تا با کمترین هزینه و با صرف زمان بسیار کوتاهی بتوانید سقف را به هر مکانی که می خواهید منتقل نماید.

 تنوع در ساختار فیزیکی

 متریال pvc به کار رفته در سقف کشسان آینه ای، باعث می‌شود شکل ‌های متنوعی به خود بگیرد و در فضا های مختلفی قابل اجرا باشد. یعنی می توانید طرح ‌های مانند گنبدی، ستونی و حجمی در شکل ها و اندازه های مختلف به صورت بسیار زیبا بر سقف خود کار کنید. همین پستی بلندی ها که به سبب این انعطاف به وجود می ‌آید باعث به وجود آمدن طرح‌ های گوناگون شده و جذابیتی خاص به منزل شما می بخشد.

قیمت سقف کشسان لاکر

خاصیت ضد باکتریال سقف کشسان لاکر

اگر دفعه بعد که به مراکزی مانند بیمارستان و درمانگاه ها رفتید به دقت به سقف های این اماکن توجه کنید، سقف لاکر را مشاهده خواهید کرد. برای مکان های این چنینی که بهداشت در آن ها نقش اساسی را ایفا می کند و به دلیل خاصیت ضد باکتریال این سقف که اجازه هیچ گونه نفوذ قارچ و باکتری را به داخل خود نمی دهد، اجرای این مدل سقف در کنار سقف کهکشانی بسیار رواج دارد. همچنین در مراکزی که به غذا و دارو مرتبط است نیز سقف های آینه ای استفاده بسیار زیادی دارند زیرا در چنین مکان ‌های نیز آلودگی باید در کمترین حد ممکن خود باشد.

متنوع در طرح و رنگ

 بی دلیل سقف کشسان لاکر سفید در میان سقف های کششی پرطرفدار ترین نشده است. شما در انتخاب طرح و رنگ هیچ محدودیتی ندارید و می توانید به راحتی رنگ مورد نظری که به دکور مبلمان و فرشتان می‌خورد را انتخاب کنید. با کمی خلاقیت خواهید توانست دکوراسیونی اعجاب انگیز در منزل خود بسازید و همچنین نور پردازی های که بر روی سقف آینه ای به وسیله فیبر های نوری انجام می شود سبب ایجاد طرح های بسیار خیره کننده ای می گردد که هر مهمانی مجذوب آن خواهد شد.

Locker ceiling

خاصیت ضد آب

سقف کشسان لاکر در مقابل رطوبت مقاوم هستند و به همین دلیل استفاده از چنین سقف های در اماکنی که رطوبت بالای دارند مانند استخر ها بیشتر دیده می شود. با خیس شدن سقف، فرم خود را از دست نمی دهد و می توانید به راحتی آن را با آب و مواد شوینده تمیز کنید.

سقف کششی لاکر

قیمت سقف کشسان لاکر

 در قیمت سقف لاکر عوامل بسیار زیادی دخیل است و شما با شناسایی این موارد می توانید مناسب ترین طرح برای منزلتان را با بهترین بودجه داشته باشید.

متریالی که در سقف کشسان آینه ای استفاده می شود می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد. مثلاً قطر پارچه سقف کشسان و همچنین جنس آن از نظر کیفیت متریال تاثیر مستقیم بر قیمت سقف دارد.

میزان نورپردازی که شما در سقف کشسان لاکر سفید می خواهید داشته باشید از نظر مدل نورپردازی و همچنین تعداد فیبر های نوری که بسیار در طرح انتهایی سقف تاثیر خواهد گذاشت، بر هزینه پروژه موثر می باشد.

سومین عامل که تاثیر زیادی بر هزینه ‌های شما خواهد داشت، محیطی است که می‌خواهید سقف را در آن اجرا کنید. زیرا هر چه خانه شما از نظر ابعاد بزرگتر باشد و پستی بلندی های بیشتری بر روی سقف منزل شما قرار داشته باشد، قیمت سقف لاکر نیز بیشتر خواهد شد.

سقف آینه ای کشسان

مهم ترین نکته در انتخاب سقف کشسان آینه ای

 مطمئنا شما نیز با توجه به ویژگی‌ های این سقف علاقه ‌مند به استفاده از آن در منزل خود شده اید و دلیل آن نیز گستردگی طرح ها و نقش های است که می توانید بر روی آن داشته باشید. نکته حائز اهمیت در انتخاب سقف کشسان لاکر، نورپردازی و نصب درست پارچه های آن می باشد. فردی که می‌خواهد این کار را اجرا کند باید مهارت بسیار کافی در جایگذاری فیبرهای نوری داشته و همچنین در هنگام حرارت دادن، پارچه ها را به میزان مورد نظر گرم کند. زیرا اگر کمی تغییر در فرایند کار به وجود بیاید، بعد از مدت زمان کوتاهی سقف شما دچار اشکالاتی بسیار زیاد خواهد شد. همواره سعی کنید از حرفه‌ای ‌ترین نصابان و کارشناسان در اجرای چنین پروژه های استفاده کنید.

Locker stretch ceiling

سقف کشسان لاکر کارانا

تیم طراحی دکوراسیون داخلی کارانا در بروز ترین کارگاه ‌های شهر تهران و با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه، تمامی پروژه های طراحی و اجرا سقف کششی لاکر را در منزل شما به انجام می رساند. کارشناسان کارانا تمامی زوایای منزل شما را مورد بررسی قرار می ‌دهند و به شما کاتالوگ های برای انتخاب طرح مورد نظر تان داده و سپس هزینه کلی پروژه را به شما اعلام می کنند. پشتیبانی خدمات پس از اجرای طرح از ویژگی ‌های بارز کارانا می باشد تا هیچگونه دغدغه ‌ای در هنگام آسیب ‌های احتمالی به سقف خود نداشته باشید.

مقالات مرتبط با سقف کشسان لاکر (سقف کشسان آینه ای):

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *