سقف کشسان سرویس بهداشتی

This gif contains contact information

سقف کشسان سرویس بهداشتی انتخابی عالی برای ایجاد یک تغییر اساسی در سرویس خانه است. با انتخاب سقف کشسان برای سرویس بهداشتی خانه می توانید تک باشید چراکه ایجاد تغییرات موفق در این بخش از خانه کمی چالشی و محدود است. انتخاب این سقف که با نام باریسول نیز شناخته می شود باعث می شود دست شما برای تغییر این بخش به طرز گسترده ای باز باشد. در این مقاله با کارانا همراه باشید تا درباره مزایا، نحوه ی سفارش و البته قیمت استفاده از سقف باریسول ها برای حمام و دست شویی بیشتر آشنا شوید.

Stretch ceiling of the bathroom

آیا سقف کشسان سرویس بهداشتی انتخاب مناسبی است؟

ما در دوره ای هستیم که افراد برای تبدیل خانه خود به خانه رویاهایشان بیشتر از پیش تلاش می کنند. زیبایی تمام بخش های خانه مهم است و فقط آشپزخانه و پذیرایی در مرکز توجه نیستند. سرویس های بهداشتی دارای محیطی مرطوب هستند و همین باعث شده است که برخی مصالح که در این بخش به کار می روند عمر کوتاهی داشته باشند. به عنوان مثال شاید دیوارهای چوبی یا پشمی از نظر زیبایی انتخاب جذابی به نظر برسند اما عیب آن ها این است که مقاوم نیستند و در مقابل رطوبت آسیب پذیرند.

البته جای نگرانی وجود ندارد چراکه در این باب نیز مصالح متنوع زیادی وارد بازار شده است که نیاز افراد را رفع می کند. سقف باریسول ها یک انتخاب عالی هستند که علاوه بر زیبایی خیره کننده بسیار مقاوم نیز هستند. اگر بی توجه باشید و باریسول را از یک شرکت سطح پایین تهیه کنید، پس از مدتی از انتخاب خود پشیمان خواهید شد چراکه کیفیت متریال و البته خدمات ارائه شده موارد بسیار مهمی اند که باید آنها را از شرکت های معتبر و با تجربه انتظار داشته باشید.

Stretch ceiling for the bathroom

 مزیت های سقف باریسول سرویس بهداشتی

از مزایای این سقف ها می توان به موارد زیادی اشاره نمود که در ادامه برای شما صاحبان سلیقه ذکر کرده ایم.

بسیار چشم نوازند!

این سقف ها آنقدر جذابند که می توان علاوه بر سرویس بهداشتی، در استخر و سونا نیز مورداستفاده قرار گیرند. شما می توانید سقف کشسان برای سرویس بهداشتی خانه خود را از میان انواع طرح های این سقف سفارش دهید. در قسمت طرح مناسب بیشتر شما را با انواع طرح های باریسول آشنا خواهیم کرد.  

Stretch ceiling in the bathroom

محیطی نورانی تر

اگر سرویس بهداشتی شما تاریک و دلگیر است با نصب سقف کشسان سرویس بهداشتی که در پشت آن ها نورپردازی کار شده می توانید به شدت نور را افزایش داده و البته به زیبایی آن نیز بیافزایید. سقف کشسان ترنسپرنت انتخابی بسیار خوب برای این گونه سرویس ها است. حتی نیازی نیست نگران هزینه برق باشید چراکه نوپردازی با استفاده از ال ای دی های کم مصرف انجام می شود. به علاوه این سقف ها مثل عایق صدا عمل کرده  و در هر بخشی از خانه یا محل کار که نصب شوند سکوت و آرامش را برای شما به ارمغان می آورند.

Barrisol for bathroom roof

 نصب راحت و سریع

سقف کشسان برای سرویس بهداشتی بر خلاف چیزی که به نظر می رسد بسیار راحت نصب شده و سریع اجرا می شود چراکه نیاز به زیرساخت خاصی ندارد. البته اگر از نورپردازی نیز استفاده شود کمی بیشتر طول می کشد و همچنین قیمت آن نیز بالاتر می رود اما باز هم می ارزد، چراکه در پایان با گذشت مدت زمان کمی یک سقف پرنور و جذاب برای شما ایجاد می شود.

دشمن بوها

سقف های باریسول با جذب و کمتر کردن بوهای ناخوشایند محیط، می تواند به شدت از این بوهای آزار دهنده بکاهند. این ویژگی یکی از بهترین دلایل برای انتخاب و سفارش سقف کشسان برای سرویس بهداشتی از کارانا است.  

Barrisol bathroom roof

انتخاب طرح مناسب

علاوه بر سقف های ترنسپرنت که پیش از این با آن آشنا شدید طرح های متنوع دیگری نیز وجود دارد که می توانید در انتخاب خود مدنظر قرار دهید. یکی از این طرح ها سقف کشسان چاپی است که محبوبیت زیادی دارد. با انتخاب این مدل می توانید هر طرحی که دوست دارید را برای سرویس بهداشتی انتخاب نمایید. شما آزادید تصویر آسمان، کره زمین، دریا، کوه و … را بر سقف سرویس بهداشتی پیاده کنید.

سقف کشسان سرویس بهداشتی

از دیگر طرح هایی که به شدت مورد استقبال قرار گرفته می توان به سقف سه بعدی اشاره نمود که مشخصا جذابیتشان دوچندان است. با انتخاب این سقف ها می توانید چشم همگان را خیره کنید. می توانید طرح های سه بعدی موردعلاقه خود را انتخاب و پس از دریافت مشاوره رایگان از کارانا سفارش دهید.

سقف کشسان برای سرویس بهداشتی

سقف کشسان لاکر نوع دیگری از سقف ها هستند که اتفاقا در سرویس بهداشتی نیز زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. این باریسول ها با داشتن ظاهر آیینه ای و جذاب خود برای حمام و دست شویی انتخابی مناسب به حساب می آیند.  

قیمت سقف کشسان سرویس بهداشتی

قیمت سقف کشسان سرویس بهداشتی

از آنجاییکه علاوه بر نوسانات قیمت اخیر، عوامل زیاد دیگری نیز در اجرای باریسول ها سهیم اند نمی توان یک قیمت سقف کشسان ثابت برای آن ها ارائه داد. استفاده از نورپردازی، انتخاب طرح های مختلف پارچه کشسان، مساحت اجرای سقف و … همه از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت سقف کشسان سرویس بهداشتی هستند که باید مدنظر داشته باشید.

سقف کشسان در سرویس بهداشتی

سفارش مطمئن سقف کشسان سرویس بهداشتی با کارانا

برای آن که سقف موردنظر خود را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید باید ابتدا شرکتی که در این زمینه شاخص و معتمد است بیابید. بله، کارانا در این زمینه شما را به خوبی از پیش از سفارش تا پس از نصب همراهی می کند. با سفارش از کارانا می توانید از مشاوره رایگان، حداقل قیمت و مهم تر از همه حداکثر کیفیت برخوردار شوید. فقط کافیست تلفن را بردارید و به شماره ای که در پایین صفحه ذکر شده است تماس بگیرید. ممنون از همراهی شما صاحبان سلیقه.

سقف باریسول سرویس بهداشتی
باریسول سرویس بهداشتی
سقف های کشسان سرویس بهداشتی
سقف کشسان دستشویی
سقف کشسان حمام
سقف کشسان حمام و دستشویی
باریسول های سرویس بهداشتی
قیمت سقف های کشسان سرویس بهداشتی

مقالات مرتبط با سقف کشسان سرویس بهداشتی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *