شرکت کارانا با پشتوانه بیش از 25 سال تجربه مدیران خود در صنعت ساختمان و معماری داخلی از سال 1389 با طراحی و ارائه سقفهای کاذب دکوراتیو تحت عنوان آسمان مجازی کارانا ؛ محصولی جدید در صنعت معماری و دکوراسیون داخلی بوجود آمد و در پی آن پنجره مجازی کارانا و سقف های کشسان کارانا ؛ سبد محصولات و خدمات تخصصی کارانا را تکمیل نمود . برند کارانا در سال 2011 درکشور سوییس به ثبت جهانی رسید و این اتفاق دروازه ورود محصولات کارانا در عرصه جهانی را برای این برند گشود . صادرات به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس – اروپا و کانادا به اعتبار این برند افزود تا آنجا که نشان اعتبار برند از اتحادیه اروپا در سال 2016 در کاخ سلطنتی اتریش به برند کارانا اعطا شد و متعاقب آن از سوی دانشگاه علامه طباطبایی بعنوان برند معتبر در ایران نیز نشان اعتبار دریافت نمود . به گفته مالکان این برند جهانی ، کارانا تنها یک برند نیست بلکه یک استاندارد و الگوی رفتاری برای مهندسین و طراحان داخلی می باشد تا از زاویه متفاوتی به رخ دادهای این صنعت نگاه کنند .