کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید

This gif contains contact information

کناف سقف پذیرایی مستطیلی، گرد و مربع از جمله انتخاب های بسیار عالی و پرطرفدار برای دیزاین سقف می باشد که در طرح های ساده، مدرن و کلاسیک و ترکیبی قابل اجرا هستند. علاوه بر کیفیت اجرا سقف کناف ، انتخاب طرح و مدل مناسب برای ورودی و وسط سقف حال ال شکل و غیره تاثیر بسیار زیادی بر نتیجه نهایی کار دارد. گروه کارانا در ادامه با ارائه عکس از کناف سقف پذیرایی جدید، نکات مهم برای انتخاب بهتر و مناسب با سبک محیط مورد نظر را بررسی خواهد نمود.

کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

در میان انواع طرح های موجود برای تزئین سقف به شیوه های مختلف، کناف حال پذیرایی مستطیلی از جمله موارد بسیار پرطرفداری می باشد که باعث میشود فضا بزرگ تر جلو کند. این مدل از کناف ها به دلیل سادگی و نظم بسیار خوبی که در محیط ایجاد می کنند، فضا را بزرگتر نشان داده و شرایط را برای نورپردازی و استفاده از نور مخفی به خوبی فراهم می کنند.

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

یکی از مهم ترین مزایای کناف های مستطیلی که برای ورودی و وسط سقف پذیرایی و کناف سقف آشپزخانه استفاده می شوند، تناسب آن با سبک های مختلف دکوراسیون می باشد. به طوریکه می توان از آنها در طراحی داخلی مدرن و کلاسیک و سنتی به شیوه های مختلف استفاده نمود. به عنوان مثال، از این مدل می توان در کنار رابیتس و کاغذ دیواری در سقف نیز استفاده نمود که بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشند.

کناف سقف پذیرایی مستطیل

کناف سقف پذیرایی ساده و شیک

از گذشته تا امروز طرح های ساده در معماری و طراحی داخلی پایدار بوده و استفاده از این سبک ها برای سقف به مرور و با گذشت زمان قدیمی نمی شوند. از مهم ترین موارد کاربرد این مدل های سقف پذیرایی ساده می توان به خانه های کوچک با سقف های کوتاه اشاره نمود. علاوه براین، در خانه های سبک های مدرن و کلاسیک نیز می توان از آنها استفاده نمود. برای استفاده از این طرح و مدل ها در هر نوع سقف با سبک های مختلف لازم است به به نکات مهمی توجه شود که در ادامه هر یک را بررسی خواهیم نمود.

مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک

کناف سقف پذیرایی کوچک

در اغلب آپارتمان ها و خانه های امروزی محدودیت فضا وجود دارد و سالن های پذیرایی با متراژ کم طراحی می شوند. به همین دلیل نوع تزئیات به کار رفته در دیوار و سقف و کف باید بر اساس اصول و استانداردها انتخاب شوند. به عنوان یکی از مهم ترین استانداردها در چنین محیط هایی حذف پیچیدگی و شلوغی می باشد. برای این منظور می توان از کناف سقف پذیرایی کوچک با طرح های ساده استفاده نمود. این طرح ها اغلب مستطیل و مربع بوده و با نورپردازی مناسب می توان ارتفاع را بیشتر نشان داد. همچنین برای مغازه های کوچک نیز می توان از کناف مغازه کوچک استفاده نمود تا محیطی دلبازتر داشته باشیم.

سقف کناف پذیرایی کوچک

سقف پذیرایی مدرن

از دیگر موارد کاربرد کناف های ساده برای سقف سالن، می توان به فضاهای مدرن اشاره نمود. در سبک های مدرن نه تنها گرایش زیادی به سادگی وجود دارد، بلکه طرح و اشکال هندسی نیز به وفور در آنها استفاده میشود. با مرور عکس های کناف سقف پذیرایی مدرن می توان نقش مهم لامپ های ال ای دی را به خوبی درک کنید. نکته بسیار مهم اینکه، در این سبک از کناف های سالن از لوسترهای آویز کمتر استفاده میشود. در حالت کلی علاوه بر مدرن و ساده بودن طرح و مدل تایل ها، نورپردازی و سایر المان های تزئینی نیز باید تا حد امکان بدور از شلوغی انتخاب شوند.

کناف سقف پذیرایی مدرن

کناف سقف پذیرایی کلاسیک

منازل مسکونی و لابی هتل ها و موارد مشابه در اغلب مواقع با سبک های کلاسیک و مجلل طراحی میشوند. در این قبیل محیط ها گرایش بسیار زیادی به سمت تجملات وجود دارد و به همین دلیل کناف سقف پذیرایی کلاسیک با نوع مدرن کاملا متفاوت است. در این سبک بیشتر از طرح های برجسته و منحنی استفاده شده و لوسترهای آویز و کریستالی بخش جدایی ناپذیر آنها به شمار روند.

عکس کناف سقف پذیرایی

در محیط های کلاسیک، طرح وسط سقف کناف سالن پذیرایی اهمیت زیادی دارد و در اغلب مواقع به صورت دایره ای اجرا می شوند. طرح های گرد و دایره ای برجسته در وسط سقف یا تو خالی به بخش مناسبی برای نصب لوسترها تبدیل می شوند. علاوه براین، بر روی آنها می توان از کاغذ دیواری هایی با طرح های ساده استفاده نمود و حتی می توان تایل ها را به صورت رنگی اجرا کرد.

Classic reception ceiling knauf

کاربرد انواع کناف سقف پذیرایی

علاوه بر سبک طراحی داخلی و میزان بزرگ و کوچکی فضا، در انتخاب طرح و مدل کناف سقف سالن پذیرایی لازم است به محل نصب آنها نیز توجه شود. با توجه به نوع سالن پذیرایی و معماری آن، کاربردهای مختلفی را می توان برای این کناف ها تعریف کرد که از جمله آنها عبارتند از:

ورودی پذیرایی

در اغلب مواقع ورودی حال پذیرایی به صورت راهروهای باریک در نظر گرفته میشود و در انتها به سالن بزرگ ختم خواهد شد.  تزئین ورودی و راهرهای منتهی به سالن پذیرایی از نظر فنگشویی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به زیباترین شکل تزئین شود. کناف ورودی پذیرایی اغلب به صورت مربع و لوزی و طرح های کوچک و متوالی اجرا میشوند. علاوه براین، بر روی این تایل ها از لامپ های کوچک استفاده میشود تا نورپردازی به شیوه صحیح بر روی آنها انجام شود.

در ادامه عکس کناف سقف راهرو ورودی پذیرایی را می توانید مشاهده کنید که در سبک های مدرن و ساده مستطیلی اجرا شده اند.

کناف حال پذیرایی

طرح کناف برای پذیرایی ال شکل

از دیگر موارد کاربرد این تایل ها می توان به سالن های پذیرایی با معماری ال اشاره نمود. طرح کناف کاری برای سالن های پذیرایی ال شکل اغلب به صورت مستطیلی و ساده اجرا میشوند. علاوه براین، می توان از طرح های ترکیبی نیز برای این قبیل سالن های پذیرایی نیز استفاده نمود.

از دیگر مدل های کناف برای حال پذیرایی ال می توان به استفاده از طرح های کلاسیک و منحنی اشاره نمود. طرح های منحنی اجرا شده در این سبک ها در اغلب موارد به صورت برجسته اجرا میشوند. به همین دلیل این سبک برای محیط های کوچک با ارتفاع کم گزینه کاربردی نمی باشند.

طرح کناف برای پذیرایی ال شکل

جدیدترین مدل کناف سقف پذیرایی

تنوع در دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی داشته و همیشه حرف اول را میزند. به همین دلیل طرح های به کار رفته برای اجرای تایل های گچی بر روی سقف نیز همیشه در حال تغییر می باشند. به عنوان مثال، از جدیدترین مدل های کناف برای سالن پذیرایی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طرح وسط سقف کناف سالن پذیرایی

علاوه بر اهمیت بسیار زیاد حاشیه ، در معماری ایرانی به شدت بر قسمت وسط سقف توجه میشود و به شیوه های مختلف دیزاین بر روی آنها اجرا می گردد. برای استفاده از کناف در وسط سقف پذیرایی لاکچری و لوکس می توان طرح های ترکیبی را اجرا نمود. به عنوان مثال، در سالهای اخیر از کاغذ دیواری در کنار این تایل ها استفاده میشود. سبک کاغذ دیواری و طرح و رنگ آمیزی کناف پذیرایی باید کاملا با سبک طراحی داخلی تناسب داشته باشذ. علاوه براین، برای قسمت وسط از نور مخفی استفاده میشود تا زیبایی طرح بیشتر جلوه کند.

کناف سقف پذیرایی گرد

ترکیب کناف و رابیتس در سقف پذیرایی

رابیتس از دیگر راه ها و شیوه ها برای تزئین سقف می باشد که برای اجرای آنها نیاز به آماده سازی زیر ساخت با شبکه فلزی می باشد. این سقف ها طرح های برجسته دارند و ترکیب آنها در کنار کناف می توان سقف حال پذیرایی را بسیار زیبا کند. این شیوه تزئین سقف بیشتر برای لابی هتل و مجتمع های مسکونی دوبلکس کاربرد دارند.

ترکیب کناف و رابیتس پذیرایی

کناف سقف پذیرایی مربع شکل

به همان اندازه که کناف سقف پذیرایی مستطیل در طراحی داخلی مورد توجه واقع شده است، استفاده از طرح های مربعی نیز کاربرد دارد. ترکیبی از طرح های مربعی و مستطیلی در کنار هم می توانند نتیجه ای فوق العاده را به همراه داشته باشند. برای این منظور می توان در قسمت وسط سقف سالن از کناف های مربعی و برای حاشیه و اطراف از مستطیلی استفاده میشود.

کناف سقف پذیرایی مربع شکل

اجرای کناف کاری سقف سالن پذیرایی ارزان

اجرای سبک های مختلف کناف برای سالن پذیرایی و غیره نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد و رعایت نکردن هر گونه استاندارد در آن می تواند خسارت های زیادی را به همراه داشته باشد. کارانا با بهره مندی از افراد حرفه ای و با سابقه در این حوزه آماده ارائه مشاوره رایگان و اجرای انواع طرح و مدل های کناف برای بخش های مختلف سالن های بزرگ و کوچک می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان کارانا تماس بگیرید.

گالری تصاویر سقف کناف پذیرایی کارانا

مقالات مرتبط با کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید:

7 پاسخ به “کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید”

  1. فرانک پورکمایی گفت:

    سلام برای کناف دایره ای سقف پذیرایی . تقریبا ۴ دایره ای شکل دور
    لوستر ، قیمت چقدر میشه و با وسایل امکان پذیر هست یا اینکه باید
    خونه تخلیه باشه

    • karana گفت:

      از طریق واتساپ میتونید عکس کارتون رو بفرستین تا ما بتوینم بهتر مشاوره بدیم خدمتتون
      ارتباط واتساپ از طریق دکمه تماس با ما

  2. غضنفر گفت:

    نمیدونم

  3. شیرین خانی گفت:

    سلام – من میخوام این کار رو یاد بگیرم- امکانش هست که آموزش ببینم – و بعد برای شما کار کنم
    09121207842
    shirin.khani6@gmail.com

  4. حسین جعفری گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من یه خونه کلنگی دارم دارم بازسازیش
    میکنم میخوام سقف پذیرایی و حال و آشپزخانه کناف بزنم ک دوتا
    مستطیل شکل در هر سه جا کناف زده بشه میشه قیمت بهم بدین و
    اینکه من شهرستانم آیا اینجا مینونید انجام بدین استان یاسوج
    شهرستان دهدشت باتشکر ممنون میشم راهنماییم کنید امکانش
    باشه تماس بگیرید..۰۹۱۷۵۶۹۰۲۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *