کناف اتاق خواب

This gif contains contact information

کناف اتاق خواب انتخابی بسیار عالی برای ایجاد فضایی کاملا زیبا و لوکس می باشد که در طرح و رنگ های مختلف قابل اجرا هستند. این نوع از سقف کناف با توجه به شرایط اتاق و دخترانه یا پسرانه بودن آن و همچنین میزان ارتفاع دیوارها و همچنین سبک طراحی داخلی در گروه های مختلفی قابل تقسیم بندی می باشند. کارانا در ادامه تمام آنچه باید درباره مدل و طرح این سقف ها برای اتاق خواب های بزرگ و کوچک عروس، دخترانه و پسرانه و شیک و لاکچری بدانید به همراه عکس های متنوع اشاره خواهد داشت.

کناف اتاق خواب

طرح کناف اتاق خواب

به همان اندازه که زیبایی دیوار و کف و در و پنجره ها در طراحی داخلی دارای اهمیت هستند، سقف نیز مهم می باشد و نمی توان از تاثیر آن بر دکوراسیون چشم پوشی کرد. طرح کناف سقف برای اتاق خواب از جمله انتخاب های بسیار عالی و پرطرفداری می باشد که می تواند فضایی کاملا مدرن و لوکس را ایجاد کند. مدل و طرح های اجرا شده بر روی این صفحات گچی با توجه به شرایط محیط مورد نظر تعیین می گردد. به عنوان مثال، کناف هایی که برای سقف اتاق دخترانه استفاده میشود می تواند کاملا با روحیات آنها تناسب داشته باشد. علاوه براین، طرح هایی که برای محیط های مدرن استفاده میشوند نیز با آنچه در اتاق های کلاسیک کاربرد دارد متفاوت است. 

طرح کناف اتاق خواب

کناف سقف اتاق خواب پسرانه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در طرح کناف اتاق خواب برای اتاق پسرانه می توان به آن اشاره کرد، رنگ می باشد. تایل های گچی سقف قابلیت رنگ پذیری بالایی داشته و متناسب با شرایط محیط می توان گزینه های متنوعی را برای آنها انتخاب نمود. برای سقف اتاق پسرانه با توجه به گروه سنی آنها می توان از رنگ های آبی با نورمخفی استفاده نمود. در انتخاب رنگ برای سقف علاوه بر روحیات افراد، لازم است به میزان بزرگی فضا نیز توجه شود تا بهترین نتیجه دریافت شود. به عنوان مثال، اگر اتاق پسرانه فضای کمی دارد، کناف های تیره گزینه ایده آلی برای آنها نخواهد بود. در مقابل می توان طرح های ساده با برجستگی کم و رنگ های روشن را برای آنها در نظر گرفت.

کناف اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب دخترانه

از دیگر موارد کاربرد صفحات با روکش گچ می توان به اتاق دخترانه اشاره کرد. با توجه به روحیات دختران، اغلب آنها فضاهایی رمانتیک و آرامش بخش با نورپردازی های ملایم را انتخاب می کنند. به همین دلیل می توان طرح کناف سقف برای اتاق خواب دخترانه را به گونه ای انتخاب کرد که بتوان نورمخفی و نورپردازی را به خوبی بر روی آنها اجرا کرد.

علاوه براین، اگر امکان استفاده از تایل های رنگی برای این فضا وجود ندارد، بهتر است لامپ با نورهای بسیار ملایم صورتی و زرد و موارد مشابه را در این شرایط انتخاب کنید. در ادامه عکس کناف سقف اتاق خواب دخترانه با نورپردازی مناسب را می توانید مشاهده کنید.

کناف سقف اتاق خواب عروس

شروع زندگی مشترک برای تمام انسان ها اهمیت زیادی دارد و اغلب زوج های جوان ترجیح می دهند در محیطی شیک و لوکس و در عین حال آرامش بخش فصل جدیدی را در زندگی آغاز کنند. یکی از گزینه های ایده آل برای زیبا و شیک شدن اتاق عروس استفاده از کناف اتاق خواب مدرن با نورپردازی حرفه ای می باشد. طرح های اجرا شده برای سقف در این اتاق ها می توانند مدرن و کلاسیک به صورت برجسته یا تخت باشند که همگی زیبایی های خاص خود را دارند.

علاوه بر اهمیت بسیار زیاد طرح کناف، نحوه نورپردازی و استفاده از نور مخفی برای اتاق خواب عروس نیز مساله مهمی می باشد که طراحان به آن توجه دارند. همخوانی میزان برجستگی صفحات گچی از سقف با ارتفاع دیوارها، استفاده از طرح های ساده ی منحنی و قوس دار بر اساس مدرن یا کلاسیک بودن طراحی داخلی مواردی هستند که در این زمینه باید به آن توجه شود. مدل زیبا از اتاق خواب عروس با دیزاین کناف های ساده و ثابت را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

کناف اتاق خواب کوچک

با توجه به اینکه در معماری دنیای امروز گرایش به سمت طراحی آپارتمان های کوچک وجود دارد، به همین دلیل اغلب افراد به دنبال روش های مناسب برای زیباتر شدن این خانه ها هستند. بر اساس اصول طراحی داخلی در اتاق خواب های کوچک سقف اهمیت زیادی دارد . به طوریکه رنگ آمیزی کناف و طرح به کار رفته برای دیزاین آن ارتباط مستقیم با میزان بزرگ تر دیده شدن اتاق خواهد داشت. مدل و طرح کناف سقف برای اتاق خواب کوچک بهتر است تا حد امکان ساده در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، طرح های منحنی و برجسته گزینه مناسبی برای این اتاق ها نخواهد بود و در مقابل طرح های ساده مربع و مستطیل با برجستگی کم و نورپردازی مناسب کاملا با این محیط سازگار است.

کناف اتاق خواب مدرن

طرح های اجرا شده بر روی صفحات گچی دارای سبک های مختلفی هستند. به طوریکه در کناف های مدرن برای سقف اتاق تا حد امکان از طرح های منحنی و قوس دار استفاده نمیشود و بیشتر به سمت اشکال صاف و زاویه دار گرایش وجود دارد. این طرح ها بنه تنها برای محیط های کوچک، بلکه برای اتاق خواب های بزرگ نیز مناسب بوده و نورپردازی نیز در آنها اهمیت بالایی دارد.

لازم به ذکر است که کناف های اتاق خواب ساده و مدرن به صورت ثابت و متحرک قابل اجرا می باشند. نوع ثابت این تایل ها امکان جا به جایی ندارند و نوع متحرک را می توان به آسانی از سقف جدا و مجدد نصب نمود که همچنین برای کناف آشپزخانه هم پیشنهاد می شود.

کناف دیوار اتاق خواب

علاوه بر سقف، از تایل های گچی می توان برای دیزاین دیوار نیز استفاده نمود. علاوه بر جلوه ظاهری بسیار زیبا، این تایل ها عایق بوده و استفاده از آنهها بر روی دیوار مانع از هدر رفت انرژی می شود. علاوه براین، کناف دیوار اتاق خواب در برابر صوت نیز عایق می باشد و به همین دلیل می تواند محیطی بسیار آرام را برای استراحت فراهم کند.

از دیگر مزایای این تایل ها که برای دیوار اتاق خواب های ساده و مدرن و کلاسیک قابل نصب هستند می توان به سرعت اجرای بالا و همچنین تعمیر و ترمیم آسان اشاره نمود. با ایجاد خرابی یا خراش و رنگ پریدگی کافیست تنها همان تایل از دیوار جدا شده و با گزینه های سالم تعویض شود. علاوه براین، تنوع در طرح های این تایل ها زیاد بوده و متناسب با سبک اتاق خواب و نوع تخت و سایر وسایل موجود در آن می توان گزینه های متعددی را انتخاب کرد.

مزایای سقف کاذب اتاق خواب ساده و مدرن

علیرغم وجود شیوه های بسیار متنوع برای دیزاین سقف، سقف کاذب اتاق خواب با طرح های ساده و مدرن به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند. مهم ترین دلایل برای این انتخاب عبارتند از:

  • وزن سبک تایل های گچی و مقاومت بالا در برابر زلزله
  • تنوع در طرح و مدل و قابلیت سازگاری با سبک های مختلف طراحی داخلی
  • اجرای بسیار سریع با صرفه هزینه مادی و زمانی کم
  • قابلیت اجرا نورپردازی به صورت روکار و توکار
  • امکان ترمیم آسان تایل های متحرک
  • عایق بودن در برابر حرارت و صوت

کناف کاری اتاق خواب با کارانا

کیفیت در تمام جزئیات به کار رفته در طراحی داخلی حرف اول را می زند، به همین دلیل کارانا با استفاده از بهترین متریال انواع مدل های کناف کاری سقف مدرن و ساده و کلاسیک را برای اتاق خواب ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه همکاری و عقد قرارداد و همچنین اطلاع از قیمت های کناف اتاق خواب می توانید با کارشناسان کارانا تماس بگیرید.گالری عکس ناف سقف اتاق خواب

مقالات مرتبط با کناف اتاق خواب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *